۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴
تعداد بازدید: ۱۸۷۴۲۹
حسرت جعفر‌وف کشتی‌گیر آذربایجان که در مسابقات جهانی صربستان محمدرضا گرایی را ۱۰ بر صفر شکست داد، توانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.
کد خبر: ۳۶۰۸۴

کشتی فرنگی قهرمانی اروپا| صعود جعفروف و الکسانیان به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی اروپا به میزبانی بخارست در پنج وزن دوم (۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم) در حال برگزاری است. حسرت جعفر‌وف کشتی‌گیر آذربایجان که در مسابقات جهانی صربستان محمدرضا گرایی را ۱۰ بر صفر شکست داد، توانست به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد. جعفروف در وزن ۶۷ کیلوگرم و در اولین مبارزه خود ۶ بر یک سباستین ناد از صربستان را مغلوب کرد. وی در یک چهارم باید با ابومسلم امایف از بلغارستان روبه‌رو شود. 

در وزن ۷۲ کیلوگرم ماته نمس دیگر حریف گرایی به یک وزن بالاتر آمده است. او در مرحله یک هشتم نهایی در رقابت با پرویز نصیب اف از اوکراین ۳ بر یک شکست خورد تا کشتی‌گیر اوکراینی راهی یک چهارم شود.  نصیب اف در تورنمنت بین‌المللی زاگرب و در وزن ۶۷ کیلوگرم طلا گرفت. او در این تورنمنت و در نیمه‌نهایی جعفر‌وف را شکست داده بود. نصیب اف در فینال المپیک 2020 توکیو مقابل گرایی شکست خورد و نقره گرفت. 

آرتور الکسانیان رقیب همیشگی محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم هم ۹ بر یک بیت اله کایسداگ از ترکیه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله حریفی از هلند را پیش رو دارد.  

برچسب ها: کشتی فرنگی آرتور الکسانیان
ارسال نظر
آخرین اخبار